ساک دستی پارچه ای چیست و چه کاربردی دارد

ساک دستی پارچه ای چیست و چه کاربردی دارد

ساک دستی پارچه ای جهت آسان کردن حمل کالای خریداری شده برای مشتری استفاده میشود.از دیگر مزایای ساک دستی سوزنی میتوان استفاده از جنبه تبلیغاتی آن نام برد. چاپ ساک دستی پارچه ای بوسیله چاپ سیلک اسکرین انجام میشود. قیمت ساک دستی پارچه ای نسبت به سایز و جنس و گراماژ ساک دستی متغیر می باشد . گراماژ ساک دستی بصورت ۶۰ گرم و ۹۰ گرم تعریف می شود. ساک دستی ۹۰ گرمی توانایی حمل کالاهای سنگین را دارد و برای حمل کالاهایی که بصورت جعبه هستند و چند بعد دارند از ساک دستی بصورت کاست دار استفاده می شود.

ساک پارچه ای دسته لوپ
ساک پارچه ای دسته لوپ

از یه طرف شاید تبلیغ اون شرکت روی اون ساک دستی پارچه ای چاپ شده باشه ولی شما از خریده خودتون خوشحالید با اینکه میدونید با حمل اون ساک دستی دارید تبلیغ اون شرکت یا گروه چاپی و تبلیغاتی رو انجام میدید، ولی حاضرید نتنها اون جنس رو بلکه جنس های دیگره دیگه هم که از اون شرکت خرید نکردید را، برای حمل و نقلشون از اون ساک دستی تبلیغاتی یا شاپینگ بگ استفاده کنید . ساک دستی های پارچه ای با توجه به کیفیت ماندگاری بالایی که دارند جایگزین ساک های دستی کاغذی می گردند. به همین سبب امروزه بیشترین تبلیغات را شرکت ها بر روی ساک های دستی پارچه ای می گذارند تا بصورت متحرک برند و نام شرکتشان را در معرض دید بسیاری از بازدید کنندگان قرار دهند . بهار گیفت با استفاده از دستگاه های روز دنیا و توانایی تولید بالایی که دارد در کمترین زمان ممکن میتواند پاسخ گوی بسیاری از مشتریان خود باشد .

لیست قیمت ساک دستی پارچه ای

یکی از ملاک های مشتریان برای استفاده از نایلون ها بجای ساک دستی های پارچه ای قیمت پایین تر نایلون ها می باشد. نایلون ها ماندگاری کمتری نسبت به ساک دستی پارچه ای دارند اما از نطر قیمت بسیار بصرفه تر هستند . اما نباید ماندگاری ساک های پارچه ای را هم در نطر نگرفت . ساک های پارچه ای مقاومت بیشتری دارند و میتواند محصول و کالاهای سنگین تری را حمل کنند . از دیگر مزیت ساک دستی های پارچه ای نسبت به نایلون ها می توان به جادار بودن آنها اشاره کرد که این مزیت کمی نیست. در زیر قیمت ساک دستی های پارچه ای را برای شما مشتریان عزیز قرار دادیم و تا آنجا که میشده سعی کردیم تصمیم شما را برای انتخاب یک کالای بادوام تر و پرکاربرد تر عوض کنیم.

ساک پارچه ای تبلیغاتی
ساک پارچه ای تبلیغاتی

 خصوصیات ساک دستی پارچه ای

ساک دستی سوزنی یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که در سایزها و رنگ های مختلف تولید و به مشتریان عرضه می گردد و دارای قابلیت چاپ با کیفیت و رنگ های مورد پسند شما حتی طلایی و نقره ای می باشد. ساک دستی سوزنی اغلب در دو گرماژ ۶۰ و ۹۰ گرم با دو مدل دسته موزی و دسته بندی به بازاز عرضه می گردد.دسته ی این نوع ساک دستی هنگام تولید روی آن نصب می شود و دیگر نیازی نیست مشتریان برای نصب دسته ها زحمتی را متقبل شوند. با تبلیغ شرکت یا فروشگاه شما روی ساک دستی باعث می شود که با کمترین هزینه، بیلبوردی از تبلیغات شما در سطح شهر قابل حرکت باشد و مورد نمایش قرار گیرد. تفاوت ساک دستی سوزنی و نایلون در این می باشد که ساک دستی دوام بیشتری دارد ولی نایلون بعد از مدتی مچاله می شود و دیگر قابل استفاده نمی باشد. شما می توانید لوگو و یا برند خود را با رنگ های دلخواه و رنگ سازمانی خودتان توسط چاپ سیلک اسکرین روی ساک دستی مورد استفاده و انتخابیتان چاپ نمایید.این نوع ساک دستی ها را می توانید در نمایشگاه ها، کنفرانس ها، سمینارها استفاده نمایید و هدایای تبلیغاتی مرد نظر را در آن قرار دهید و به مراجعه کنندگان هدیه دهید، یا می توان از آ ن در فروشگاه ها برای قرار دادن محصول خود در آن استفاده نمایید و به مشتری تحویل دهید.

کیف پارچه ای
ساک دستی پارچه ای

گروه تولیدی بگ ناب مفتخر است که این نوع ساک دستی را در تیراژ مورد نیاز شما با رنگ ساک دستی دلخواه شا در انواع مختلف دسته موزی، دسته بندی، ته کاست، بغل کاست، بغل دوخت و واتر با رنگ چاپ مورد پسند و دلخواه شما با بهترین کیفت و مناسب ترین قیمت در اسرع وقت تولید و به شما مشتریان گرامی عرضه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *