مزیت ساک های پارچه ای به کیسه پلاستیکی

مزیت ساک پارچه ای

ساک های دستی پارچه ای امروزه بسیار در میان بانوان و حتی آقایان کاربرد دارد. این ساک ها براحتی جمع می شوند و قابلیت شستشو دارند. از طرفی حمل راحت و کیفیت و استحکام ان از دیگر ویژگی هایی می باشد که سبب محبوبیت این نوع از ساک ها در میان مردم گشته است.

 

وزن متعارف ساک های دستی

وزن متعارف ساک های دستی بین 60 الی 90 گرم تعریف می شود. معمولا از نمونه های سنگین اینگونه کیف های پارچه ای برای حمل بارهای سنگین استفاده می کنند. ساک های دستی سبک برای مصارف عادی و روزمره مناسب بوده و معمولا بانوان از اینگونه ساک ها استفاده می کنند.

 

خصوصیات ساک دستی پارچه ای چیست؟

ساک های دستی نسبت به نمونه های پلاستیکی خود از دوام بسیار زیادی برخوردار می باشند و مدت زمان بیشتری برای صاحبانشان کار می کنند. ویژگی عددی این گونه ساک های پارچه ای قابلیت شسشتوی آنها می باشد که سبب می شود از این ابزار برای مدت های طولانی استفاده نمود. البته ویژگی های ذکر شده تنها مزیت ساک های پارچه ای نسبت به ساک های پلاستیکی نمی باشد. از دیگر خواص ساک های پارچه ای قابلیت چاپ بهتر تبلیغات بر روی انها است. همانگونه که می دانید یک فعال تجاری برای تبلیغات برند خود نیازمند ابزارهای بازاریابی می باشد و در صورتی که نتواند یک تبلیغ مناسب تهیه و در اختیار عموم قرار دهد دچار ضرر و زیان فراوان می گردد. ساک های دستی به دلیل جنس خوب خود بخوبی طرح پذیر می باشند و شما می توانید طرح مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن بر روی آنها چاپ نمایید.

 

مزایای ساک های دستی پارچه ای؟

  • حمل راحت کالای خریداری شده برای مخاطبان شما
  • ماندگاری و دوام بیشتر نسبت به نایلون های پلاستیکی
  • حمل کالای سنگین تر نسبت به نایلون های پلاستیکی
  • ماندگاری تبلیغات چاپ شده بر روی انها
  • کمک به حفظ سلامت محیط زیست

 

چاپ روی ساک دستی پارچه ای چگونه انجام می شود؟

چاپ ها همواره یکی از بزرگترین کمک هایی بشری به توسعه کسب و کارها بوده اند. ساک های دستی پارچه ای نیز برای ان که تابلوهای تبلیغاتی برندهای مختلف باشند، نیازمند چاپگرهایی می باشند که بتوانند کیفیت مناسبی از طرح های گرافیکی را بر روی آنها چاپ کنند. فرایند چاپ در ساک های دستی توسط چاپ سیلک و شابلون انجام می شود. برای این امر ابتدا از طرح مورد نظر پرینتی گرفته خواهد شد و روی کاغذ کالک چاپ خواهد گردید. سپس سایر فرایندهای شابلون زنی و چاپ نهایی انجام خواهد گرفت. چاپ ها بر روی ساک های دستی می تواند بصورت یک رو یا دو رو انجام گردد که انتخاب این مورد بر عهده ی کارفرما می باشد.  رنگ های بکار رفته در هنگام چاپ بر روی ساک های دستی باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا در ادامه و در برخورد با هوا و آب دچار آسیب نشود. چاپ های سیلک عموما بهترین روش چاپ برای تولید ساک های تبلیغاتی می باشد.

 

امتیازات و ویژگی های چاپ سیلک در ساک دستی پارچه ای چه می باشد؟

  • این چاپ ها توانایی استفاده بر روی انواع سطوح مختلف مانند لیوان و پارچه را دارا می باشند و برای تولید ساک های دستی بسیارکاربردی هستند
  • قابلیت انتقال میزان مرکب با ضخامتی بیش از سایر روش های چاپ معمول را دارا می باشد که این مورد سبب افزایش عمر مفید تبلیغات مندرج بر روی ساک های پارچه ای می گردد.
  • قابلیت چاپ روی سطوح با ابعاد گوناگون – این خاصیت کمک می نماید تا شما هر مدل از ساک های دستی و در هر سایزی که بخواهید را سفارش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *