چاپ تبلیغاتی روی ساکهای پارچه ای

 

ساک پارچه ای

ساکها یک وسیله سبک برای حمل وسایل هستند. زمانی که از خرید برمی گردید، مطمئنا به یک وسیله برای گذاشتن کالاهای خریداری شده خود نیاز دارد. در این صورت می توانید از فروشگاهی که از آن خرید کرده اید، یک ساک یا نایلکس درخواست کنید. ساک های کاغذی یا پارچه به دلیل مقاومت بیشتر، برای حمل وسایل سنگین تر بهتر هستند. از آنجا که مشتریان از ساک های پارچه ای  استقبال زیادی کرده اند، تولیدکنندگان محصولات نیز اقدام به عرضه این نوع ساکها می کنند.

در عین حال این ساک ها می توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز محسوب شوند. برای مثال زمانی که تولید کننده پوشاک برای معرفی محصولات خود ساکهای کاغذی را به همراه محصولات در اختیار مشتریان قرار می دهد و بر روی هر یک از آنها، شعار تبلیغاتی شرکت، لوگو، نام تجاری محصولات، آدرس، شماره تماس و اطلاعات از این قبیل قرار میدهد، برای کسب و کار خود تبلیغات کرده است. اما همه این اطلاعات تنها بخشی است که توسط شرکت ها تهیه می شود. آنچه در نحوه ارائه تبلیغات موثر است، نوع چاپ و نحوه طراحی می باشد که به تخصص چاپخانه ها بستگی دارد.

ساک دستی پارچه ای

چاپ بر روی ساکهای پارچه ای

ساک دستی های پارچه ای برای مصارف تبلیغاتی، نمایشگاهی، فروشگاهی و … بوده و در طیف وسیعی از رنگ ها، سایزها و طرح های مختلف تهیه می شوند. پارچه هایی که برای تهیه ساک و سپس چاپ استفاده می شوند از نوع سوزنی بافتینه، واترپروف، برزنتی، جودون و متقال هستند که پس از دوخته شدن با بهترین دستگاه ها و چرخ کارهای ماهر، برای چاپ به سمت مرراکز چاپ ارسال می شوند. این نوع پارچه ها قابلیت پذیریش و چاپ تصاویر و متن را بطور همزمان دارند. ضمن اینکه تصاویر می توانند به همان شکل و طرح مورد نظر مشتریان بر روی ساک چاپ شوند. چاپ رنگی طرح و تصاویر از دیگر مزایای ساک های پارچه ای محسوب می شود.

مزایای چاب بر روی ساک دستی پارچه ای 

  1. زیبایی ساک ها
  2. جلب نظر مشتریان و افزایش تعداد آنها
  3. تبلیغات به صورت مداوم و خودکار
  4. هزینه کم چاپ به نسبت تاثیرات ارزشمند تبلیغاتی

نحوه چاپ بر روی ساک های پارچه ای

از آنجا که ساکهای پارچه ای، تنها برای سازنده تبلیغاتی است و برای مشتری تنها یک وسیله برای حمل کالاها می باشد، بنابراین اولین هدف در چاپ این نوع ساک ها باید رعایت اصل مشتری مداری و توجه به زیبایی ساک باشد. رنگ هایی که برای زمینه ساک انتخاب می شود همچنین رنگ، سایز و نوع فونت ها و تصاویری که برای چاپ انتخاب می شوند باید جذاب و چشم نواز باشند. گاهی مشتریان از ساک های پارچه ای برای هدیه دادن استفاده می کنند، بنابراین در زمان طراحی و چاپ باید به این موارد نیز توجه داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *